Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teoretické aspekty marketingového řízení a význam jejich pochopení a zobecnění pro firemní praxi

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F14%3A43889927" target="_blank" >RIV/60076658:12510/14:43889927 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Teoretické aspekty marketingového řízení a význam jejich pochopení a zobecnění pro firemní praxi

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Dramatické proměny marketingového prostředí staví před managementy nové marketingové reality. Vzniklé skutečnosti mají vliv na řízení firem i jejich jednotlivých činností - tedy i na řízení marketingu. A ukazují, že marketing nemůže být funkcí jen jednoho firemního útvaru, ale musí znamenat komplexní snahu celé firmy. Řízení firmy i řízení marketingových činností musí směřovat jednotně k dosažení celkových firemních cílů. Proto pro marketing a jeho řízení zdůrazňujeme - výběr a následnou volbu cílovýchtrhů, - získání a udržení zákazníka vytvořením nabídky, představující vysokou zákaznickou hodnotu, doprovázenou atraktivní a smysluplnou komunikací. Přínosem příspěvku je zdůraznění platnosti základních principů marketingové filosofie v současné ekonomické praxi.

  • Název v anglickém jazyce

    Theoretical aspects of marketing management and the importance of understanding and generalization for corporate practice.

  • Popis výsledku anglicky

    Dramatic changes marketing environment confronting management of the new marketing reality. Births actually have an impact on the management of companies and their various activities - including the management of marketing. A show that marketing can be afunction of only one company department, but must involve comprehensive efforts of the entire company. Management companies and managing marketing activities must be directed uniformly to achieve overall corporate goals. Therefore, for the marketing andmanagement of stress: - Selection and subsequent selection of target markets - Acquisition and customer retention by offering, representing a high customer value, accompanied by an attractive and meaningful communication.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Marketing Science and Inspirations

  • ISSN

    1338-7944

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    IX

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    31 - 42

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus