Teoretické aspekty marketingového řízení a význam jejich pochopení a zobecnění pro firemní praxi
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F14%3A43889927" target="_blank" >RIV/60076658:12510/14:43889927 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Teoretické aspekty marketingového řízení a význam jejich pochopení a zobecnění pro firemní praxi
Popis výsledku v původním jazyce
Dramatické proměny marketingového prostředí staví před managementy nové marketingové reality. Vzniklé skutečnosti mají vliv na řízení firem i jejich jednotlivých činností - tedy i na řízení marketingu. A ukazují, že marketing nemůže být funkcí jen jednoho firemního útvaru, ale musí znamenat komplexní snahu celé firmy. Řízení firmy i řízení marketingových činností musí směřovat jednotně k dosažení celkových firemních cílů. Proto pro marketing a jeho řízení zdůrazňujeme - výběr a následnou volbu cílovýchtrhů, - získání a udržení zákazníka vytvořením nabídky, představující vysokou zákaznickou hodnotu, doprovázenou atraktivní a smysluplnou komunikací. Přínosem příspěvku je zdůraznění platnosti základních principů marketingové filosofie v současné ekonomické praxi.
Název v anglickém jazyce
Theoretical aspects of marketing management and the importance of understanding and generalization for corporate practice.
Popis výsledku anglicky
Dramatic changes marketing environment confronting management of the new marketing reality. Births actually have an impact on the management of companies and their various activities - including the management of marketing. A show that marketing can be afunction of only one company department, but must involve comprehensive efforts of the entire company. Management companies and managing marketing activities must be directed uniformly to achieve overall corporate goals. Therefore, for the marketing andmanagement of stress: - Selection and subsequent selection of target markets - Acquisition and customer retention by offering, representing a high customer value, accompanied by an attractive and meaningful communication.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Marketing Science and Inspirations
ISSN
1338-7944
e-ISSN
—
Svazek periodika
IX
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
31 - 42
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—