Dovednosti ve výuce práva. Formy a metodika výuky předmětů rozvíjejících právnické dovednosti
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F12%3A00064567" target="_blank" >RIV/00216224:14220/12:00064567 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Dovednosti ve výuce práva. Formy a metodika výuky předmětů rozvíjejících právnické dovednosti
Popis výsledku v původním jazyce
Dlouhodobě je diskutována konkurenceschopnost absolventů právnických fakult v praxi. Z podnětu autorů projektu Teorie ? dovednosti ? praxe: inovace studia práva, řešeného v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost, byla vytvořena publikace, jejímž cílem bylo nastínit metody vzdělávání studentů magisterského studijního programu Právo a právní věda pro obor Právo a dále pro Bakalářský obor Vyšší justiční úředník na Právnické fakultě Masarykovy univerzity. Cíl projektu stanovil předložit výklad nejčastějších způsobů a metod, které se využívají ve výuce humanitních předmětů. Prostředkem pro inovaci výuky pak má být zavedení a uplatňování dovednostních metod výuky ve stávajících a nových předmětech tak, aby došlo k efektivnímu propojeníteorie a praxe právnického vzdělávání. Publikace předkládá v ucelenější podobě nejčastější způsoby využívané k rozvoji dovednostních metod, tj.
Název v anglickém jazyce
Skills in Legal Education
Popis výsledku anglicky
Long-term competitiveness is discussed graduates of law schools in practice. The authors of the project initiative Theory - skills - practice: innovation law studies, solved in the framework of the Operational Programme Education for Competitiveness, wasa publication aimed at training students to outline methods of the master?s degree program of Law and Legal Science in the field of Law and Bachelor scope for further higher judicial clerk at the Law faculty of Masaryk University. Aim of the project determined to present the most common interpretation of the ways and methods that are used in the teaching of humanities subjects. Means for teaching innovation then be the introduction and application of skill teaching methods in existing and new subjectssuch order to effectively link theory and practice of a legal education.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AG - Právní vědy
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů