Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Šachové partie jako předmět duševního vlastnictví

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F12%3A00068563" target="_blank" >RIV/00216224:14220/12:00068563 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Šachové partie jako předmět duševního vlastnictví

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Finanční krize přinesla sportovním organizacím zvýšenou nutnost hledat možnosti svého financování i mimo veřejné zdroje. V šachovém světě to vedlo k oživení diskusí o zpoplatnění některých služeb, které jsou v současnosti poskytovány zdarma. Základní právní otázka spojená s realizací těchto záměrů je, zda lze šachové partie chápat jako předmět duševního vlastnictví a komu náležejí tato práva. V příspěvku se budu zabývat třemi problémovými okruhy: autorskoprávní ochranou partií, právy spojenými s databázemi partií a problematikou on-line přenosů partií.

  • Název v anglickém jazyce

    Intellectual property rights related to chess games

  • Popis výsledku anglicky

    Among sport organizations, the financial crisis has led to a need of looking for new sources of financing (different from public resources). In the chess world discussions were renewed concerning charging some services that are currently provided free ofcharge. The key legal issue connected with the implementation of these plans is whether chess game can be understood as an object of intellectual property and to whom these rights belong. In this paper the author will cover three main topics, i.e. copyright protection of chess games, protection of game databases and legal protection of on-line transmission of games.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AG - Právní vědy

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník CEPS MU - Modul duševní vlastnictví

  • ISBN

    9788021061620

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    8-13

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku