Podmínky přípustnosti srovnávací reklamy - co (ne)lze srovnávat?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F13%3A00068871" target="_blank" >RIV/00216224:14220/13:00068871 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Podmínky přípustnosti srovnávací reklamy - co (ne)lze srovnávat?
Popis výsledku v původním jazyce
V tomto článku se zabývám podmínkami přípustnosti srovnávací reklamy a tím, co lze srovnávat.
Název v anglickém jazyce
Conditions of admissibility of the comparative advertisement ? What (not) to compare?
Popis výsledku anglicky
The article deals with the conditions of admissibility of the comparative advertisement and the question what can be (legally) compared.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AG - Právní vědy
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Právní rozhledy
ISSN
1210-6410
e-ISSN
—
Svazek periodika
21
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
1-8
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—