Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Srovnávací reklama

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F11%3A00058876" target="_blank" >RIV/00216224:14220/11:00058876 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Srovnávací reklama

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem příspěvku není důkladná analýza současné právní úpravy, ani znění evropských směrnic a jejich transformace do našeho právního řádu. Smyslem článku je zamyslet se nad pár konkrétními případy srovnávací reklamy a zejména popřemýšlet nad tím, proč setak málo používá a proč se na ni díváme s jakousi dávkou pohrdání. Práce obsahuje dvě základní teze, pomocí kterých se snaží odpověď na položenou otázku. Za prvé, že je srovnávací reklama příliš striktně regulovaná a za druhé, že srovnávací reklama má úzké použití, nelíbí se spotřebitelům a soutěžitelé jsou k jejímu použití zdrženliví.

  • Název v anglickém jazyce

    Comparative advertising

  • Popis výsledku anglicky

    The article about comparative advertising is not focused on the description of actual legal regulation, the European directives and their implementation. The conference paper tries to analyze concrete cases of comparative advertising and reflect on the fact why the comparative advertising is not frequently used and why it is looked upon with certain amount of contempt. The article proposes two main theses. The first one is based on the fact that the comparative advertising is strictly regulated and thesecond one underlines that the comparative advertising has very limited use, the consumers do not like it and the companies are reserved to use it.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AG - Právní vědy

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Naděje právní vědy 2010

  • ISBN

    9788073803230

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    258-264

  • Název nakladatele

    Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Býkov

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku