Srovnávací reklama
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F11%3A00058876" target="_blank" >RIV/00216224:14220/11:00058876 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Srovnávací reklama
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku není důkladná analýza současné právní úpravy, ani znění evropských směrnic a jejich transformace do našeho právního řádu. Smyslem článku je zamyslet se nad pár konkrétními případy srovnávací reklamy a zejména popřemýšlet nad tím, proč setak málo používá a proč se na ni díváme s jakousi dávkou pohrdání. Práce obsahuje dvě základní teze, pomocí kterých se snaží odpověď na položenou otázku. Za prvé, že je srovnávací reklama příliš striktně regulovaná a za druhé, že srovnávací reklama má úzké použití, nelíbí se spotřebitelům a soutěžitelé jsou k jejímu použití zdrženliví.
Název v anglickém jazyce
Comparative advertising
Popis výsledku anglicky
The article about comparative advertising is not focused on the description of actual legal regulation, the European directives and their implementation. The conference paper tries to analyze concrete cases of comparative advertising and reflect on the fact why the comparative advertising is not frequently used and why it is looked upon with certain amount of contempt. The article proposes two main theses. The first one is based on the fact that the comparative advertising is strictly regulated and thesecond one underlines that the comparative advertising has very limited use, the consumers do not like it and the companies are reserved to use it.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AG - Právní vědy
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Naděje právní vědy 2010
ISBN
9788073803230
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
258-264
Název nakladatele
Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk
Místo vydání
Plzeň
Místo konání akce
Býkov
Datum konání akce
1. 1. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—