S jakymi socialnimi a emocionálnimi problémy nadaných dětí se můžeme setkat v poradenské praxi?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F05%3A00012450" target="_blank" >RIV/00216224:14230/05:00012450 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
S jakymi socialnimi a emocionálnimi problémy nadaných dětí se můžeme setkat v poradenské praxi?
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem článku je prezentovat možné sociální a emocionální problémové okruhy nadaných dětí, se kterými by se mohl setkat poradenský psycholog ve své praxi.
Název v anglickém jazyce
What types of social and emotional problems of gifted could we face in councelling process?
Popis výsledku anglicky
The aim of presented article is to present typical soci-emotional problems of gifted children, which could come out during psychological councelling with gifted children.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GP406%2F02%2FD143" target="_blank" >GP406/02/D143: Sociabilita a emocionalita u intelektově nadaných dětí</a><br>
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Zpravodaj Institutu pedagogicko-psychologického poradenství
ISSN
1214-723
e-ISSN
—
Svazek periodika
2005
Číslo periodika v rámci svazku
41
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
4-11
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—