Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Problém vztahu kognitivního stylu ke studijnímu stylu u studentů SŠ a VŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F05%3A00014514" target="_blank" >RIV/00216224:14230/05:00014514 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Problém vztahu kognitivního stylu ke studijnímu stylu u studentů SŠ a VŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Cílem naší práce bylo teoretické a experimentální prozkoumání vzájemných vztahů mezi kognitivním stylem a studijním stylem, přičemž vycházíme ze zjištění, že studijní styly mají osobnostní složku, která se do tohoto vztahu promítá a může ho určovat.

  • Název v anglickém jazyce

    Mutual relations between cognitive and learning styles

  • Popis výsledku anglicky

    The work aims at the theoretical and experimental research of mutual relations between cognitive and learning styles. The author comes out with the assertion that learning styles should include a personality element which reflects and can determine this.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů