Práce žáků s chemickým textem
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17310%2F99%3A00000083" target="_blank" >RIV/61988987:17310/99:00000083 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Práce žáků s chemickým textem
Popis výsledku v původním jazyce
Podle práce studentů s chemickým textem lze analyzovat jejich styl učení. Analýzou byl zjištěno, že žáci pracují stylem hloubkovým, povrchovým a tzv. mezistylem. Hloubka učebního stylu závisí na mnoha okolnostech.
Název v anglickém jazyce
Studentś works with chemistry text
Popis výsledku anglicky
Students´work with chemistry text makes it possible to analyze student´s style of learning. By learning from a text students´work might be classified as a deep style of learning, an ?inter-style?, and a superficial style. The depth of learning style depe
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
1999
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník z VIII. mezinárodnío semináře problematiky didaktiky chemie
ISBN
83-87635-61-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
39-45
Název nakladatele
Univerzita Opole
Místo vydání
Opole
Místo konání akce
Opole
Datum konání akce
15. 6. 1999
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—