Kognitivní styl a studijní styl u studentů středních a vysokých škol
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F05%3A00014517" target="_blank" >RIV/00216224:14230/05:00014517 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kognitivní styl a studijní styl u studentů středních a vysokých škol
Popis výsledku v původním jazyce
V našem sdělení prezentujeme některé výsledky z provedeného výzkumného šetření, ve kterém jsme se zabývali otázkou vztahu mezi kognitivním stylem a studijním stylem, který je složitý, ale domníváme se že má své zákonitosti, které lze interpretovat v širším kontextu psychologických poznatků.
Název v anglickém jazyce
Cognitive and learning styles
Popis výsledku anglicky
The work aims at the theoretical and experimental research of mutual relations between cognitive and learning styles. The author comes out with the assertion that learning styles should include a personality element which reflects and can determine this.
Klasifikace
Druh
A - Audiovizuální tvorba
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
—
Místo vydání
neuveden
Název nakladatele resp. objednatele
neuveden
Verze
neuveden
Identifikační číslo nosiče
Konference Škola a zdraví 21