Problém vztahu kognitivního stylu ke studijnímu stylu u studentů SŠ a VŠ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F05%3A00015137" target="_blank" >RIV/00216224:14230/05:00015137 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Problém vztahu kognitivního stylu ke studijnímu stylu u studentů SŠ a VŠ
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem naší práce bylo teoretické a experimentální prozkoumání vzájemných vztahů mezi kognitivním stylem a studijním stylem, přičemž vycházíme ze zjištění, že studijní styly mají osobnostní složku, která se do tohoto vztahu promítá a může ho určovat.
Název v anglickém jazyce
Mutual relations between cognitive and learning styles
Popis výsledku anglicky
The work aims at the theoretical and experimental research of mutual relations between cognitive and learning styles. The author comes out with the assertion that learning styles should include a personality element which reflects and can determine this
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Psychológia pre život alebo ako je poterbná metanoia
ISBN
80-967311-7-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
488-490
Název nakladatele
Pelikán, s.r.o.
Místo vydání
Dunajská Streda
Místo konání akce
Bratislava
Datum konání akce
1. 1. 2005
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—