Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Strategie a media

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F08%3A00047839" target="_blank" >RIV/00216224:14230/08:00047839 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Strategie a media

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento text nastiňuje základní mediální strategie na příkladu vedení války v druhé polovině 20. století, tedy v době rychlého rozvoje masových médií. Analyzuje, jak může informační převaha a mediální pokrytí ovlivňovat vojenskou strategii a jaký vliv to může mít na výsledek válečných konfliktů.

  • Název v anglickém jazyce

    Strategy and media.

  • Popis výsledku anglicky

    This text outlines the basic media strategy on the example of warfare in the second half of the 20th century, a time of rapid development of mass media. It analyses how information superiority and media coverage influence the military strategy and what impact it can have on the result of war.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AD - Politologie a politické vědy

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Galatík, V., Krásný, A., Zetocha, K. eds. (2008): Vojenská strategie.

  • ISBN

    978-80-7278-475-2

  • Počet stran výsledku

    14

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    343

  • Název nakladatele

    Ministerstvo obrany ČR, Univerzita obrany, Ústav strategických studií

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly