Strategie a media
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F08%3A00047839" target="_blank" >RIV/00216224:14230/08:00047839 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Strategie a media
Popis výsledku v původním jazyce
Tento text nastiňuje základní mediální strategie na příkladu vedení války v druhé polovině 20. století, tedy v době rychlého rozvoje masových médií. Analyzuje, jak může informační převaha a mediální pokrytí ovlivňovat vojenskou strategii a jaký vliv to může mít na výsledek válečných konfliktů.
Název v anglickém jazyce
Strategy and media.
Popis výsledku anglicky
This text outlines the basic media strategy on the example of warfare in the second half of the 20th century, a time of rapid development of mass media. It analyses how information superiority and media coverage influence the military strategy and what impact it can have on the result of war.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AD - Politologie a politické vědy
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Galatík, V., Krásný, A., Zetocha, K. eds. (2008): Vojenská strategie.
ISBN
978-80-7278-475-2
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
—
Počet stran knihy
343
Název nakladatele
Ministerstvo obrany ČR, Univerzita obrany, Ústav strategických studií
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—