Příprava a podpora začínajících univerzitních učitelů na výuku psychologie v Evropě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F09%3A00036570" target="_blank" >RIV/00216224:14230/09:00036570 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Příprava a podpora začínajících univerzitních učitelů na výuku psychologie v Evropě
Popis výsledku v původním jazyce
Přednáška prezentující výsledky průzkumu zabývajícího se přípravou a podporou začínajících učitelů (pracovníků i studentů) pohledem jich samotných i vedoucích pracovníků daných institucí. Výsledky mimo jiné naznačují, že v přípravě budoucích učitelů jsoustále velké mezery a je časté, že začínající učitelé začnou učit bez jakékoliv přípravy i podpory. Výzkum vychází z šetření, které autor provedl v letošním roce v několika evropských zemích pod hlavičkou EUROPLAT (European Network for Psychology Learning & Teaching).
Název v anglickém jazyce
Training and support of beginning teachers for teaching psychology in Europe
Popis výsledku anglicky
Presentation is focused on beginning teachers training and support (both beginning faculty members and students) from their view as well as from the view of departmental heads. Results show that it is still very common that beginning teachers start to teach without any training and support. Research was made by the author with the help of EUROPLAT (European Network for Psychology Learning & Teaching).
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů