Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti a limity sémioticko-funkcionální a diskurzivní analýzy: Na příladu reklamy Understanding is everything

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F12%3A00067864" target="_blank" >RIV/00216224:14230/12:00067864 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možnosti a limity sémioticko-funkcionální a diskurzivní analýzy: Na příladu reklamy Understanding is everything

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Studie zkoumá s pomocí nástrojů strukturalisticko-funkcionální a diskurzivní analýzy reklamní text Understanding is everything společnosti Gulf Oil Corporation, který byl publikován v roce 1984. Pokouší se odpovědět na otázku, které komunikačně produkčníkontexty, kódy a diskurzy konstruují tento text a mediované obsahy s tímto textem spojené. Hlavním cílem studie je vyhodnotit možnosti a limity strukturalisticko-funkcionální a diskurzivní analýzy v oblasti reklamní a obecně masové komunikace.

  • Název v anglickém jazyce

    possibilities and limits of Functional-semiotic and discourse  Analysis: Analyzing Advertisement poster ?Understanding Is  everything?

  • Popis výsledku anglicky

    The study examines, using the tools of a functional-structuralist discursive analysis, the advertising text "Understanding is Everything" of the Gulf Oil Corporation, published in 1984. It attempts to answer the question which communications and production contexts, codes, and discourses construct the media text "Understanding is Everything" and the mediated contents associated with this text. The main objective of the study is to assess the options and limits of a functional-structuralist discursive analysis advertising and mass media communication in general.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Diverzita v spoločenských vedách. HUMAN COMMUNICATION STUDIES Vol. 11

  • ISBN

    9788097023423

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    273-281

  • Název nakladatele

    Ústav výskumu sociálnej komunikácie SAV Bratislava

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku