Educational principles of games in e-learning
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F13%3A00086871" target="_blank" >RIV/00216224:14230/13:00086871 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Edukační principy her v e-learningu
Popis výsledku v původním jazyce
Nejprve je třeba rozlišit didaktickou počítačovou hru od běžně dostupných komerčních titulů, abychom si skrze jejich specifika ujasnili, do jaké míry se mohou uplatnit ve výuce a co k tomu učitele případně vede. Koncepci výuky se mnohdy snaží přizpůsobitstudentům, pro které by taková forma učení mohla být podle některých průzkumů atraktivní. Další literatura odhaluje, jakým způsobem se hráči učí a co dnes od škol očekávají. Role klíčových aktérů e-learningu se postupně proměňují. K lepšímu porozumění těmto procesům nám pomáhá aplikování konceptů jako angažovanost, imerze, flow a gamifikace na konkrétní příklady vzdělávacích kontextů, her a simulací jako Second Life nebo Civilizace.
Název v anglickém jazyce
Educational principles of games in e-learning
Popis výsledku anglicky
It is necessary to distinguish the didactic computer game from commercially available titles, so we could clarify through their specifics the extent to which they can be applied in the classroom and what eventually leads teachers to that. They are oftenstruggling to adapt the concept of teaching to students for whom such a form of learning might be attractive according to some surveys. Further reading reveals how players learn and what we now expect from schools. Role of key actors of e-learning is gradually changing. A better understanding of these processes helps us to apply concepts such as engagement, immersion, flow and gamification to specific examples of educational contexts, games and simulations such as Second Life and Civilization.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
JC - Počítačový hardware a software
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů