Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Media Project through the Optics of Product Management

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F14%3A00075211" target="_blank" >RIV/00216224:14230/14:00075211 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Media Project through the Optics of Product Management

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper focuses on the issue of creating a media project in the media market. Construction of media project represents the initial stage in the process of mass media communication, which is becoming one of the key components in the competitive field of media producers. For these reasons, it is necessary to pay due attention to innovative forms of training of future media marketers. As an effective method in this preparation, appears to be the use of e-marketing methods in implementing electronic version of a media project in the context of preproduction, production, editing, promotion, distribution, sales and consumption of media product.

  • Název v anglickém jazyce

    Media Project through the Optics of Product Management

  • Popis výsledku anglicky

    This paper focuses on the issue of creating a media project in the media market. Construction of media project represents the initial stage in the process of mass media communication, which is becoming one of the key components in the competitive field of media producers. For these reasons, it is necessary to pay due attention to innovative forms of training of future media marketers. As an effective method in this preparation, appears to be the use of e-marketing methods in implementing electronic version of a media project in the context of preproduction, production, editing, promotion, distribution, sales and consumption of media product.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů