Competency model of integrative training: current version
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F15%3A00081073" target="_blank" >RIV/00216224:14230/15:00081073 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.spr2015.com/klagenfurt/" target="_blank" >http://www.spr2015.com/klagenfurt/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Competency model of integrative training: current version
Popis výsledku v původním jazyce
Psychotherapy competencies reflect the demand on professional accountability and evidence-based practice in psychotherapy field in general. Competency-based approach might inform psychotherapy training usefully in many ways. Particularly integrative trainings can benefit from competency-based approach which br ings comprehensible focus within the breadth of psychotherapy integration for both trainees and trainers. The paper introduces the process of building of Competency model of psychotherapy trainingwhich was developed within the Training in psychotherapy integration and describes the Competency model as a tool for educational and evaluative purposes in integrative training.
Název v anglickém jazyce
Competency model of integrative training: current version
Popis výsledku anglicky
Psychotherapy competencies reflect the demand on professional accountability and evidence-based practice in psychotherapy field in general. Competency-based approach might inform psychotherapy training usefully in many ways. Particularly integrative trainings can benefit from competency-based approach which br ings comprehensible focus within the breadth of psychotherapy integration for both trainees and trainers. The paper introduces the process of building of Competency model of psychotherapy trainingwhich was developed within the Training in psychotherapy integration and describes the Competency model as a tool for educational and evaluative purposes in integrative training.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F11%2F0141" target="_blank" >GAP407/11/0141: Utváření integrativní psychoterapeutické perspektivy: analýza výcviku integrace v psychoterapii</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů