Voice of the Locality
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F17%3A00100418" target="_blank" >RIV/00216224:14230/17:00100418 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Voice of the Locality
Popis výsledku v původním jazyce
The primary aim of the chapter is to give a voice to the locality as both a relevant and highly interesting research topic, particularly in media studies and journalism studies scholarship. The chapter offers insight into the relationships among local media, local audiences and local communities.
Název v anglickém jazyce
Voice of the Locality
Popis výsledku anglicky
The primary aim of the chapter is to give a voice to the locality as both a relevant and highly interesting research topic, particularly in media studies and journalism studies scholarship. The chapter offers insight into the relationships among local media, local audiences and local communities.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50801 - Journalism
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Voice of the Locality : Local Media and Local Audience
ISBN
9788021087477
Počet stran výsledku
20
Strana od-do
19-38
Počet stran knihy
319
Název nakladatele
Masaryk University
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
000760879800002