Média a komunikace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F23%3A00131937" target="_blank" >RIV/00216224:14410/23:00131937 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Média a komunikace
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola je věnována principům firemního tisku v baťovském Zlíně a dalšímu vývoji v oblasti lokálních tištěných médií do roku 2000. Ukazuje postupný rozpad jednotného korporátního obrazu, hledání nových komunikačních strategií v době po roce 1948 a konečnou privatizaci lokálních médií po roce 1990.
Název v anglickém jazyce
Media and Communication
Popis výsledku anglicky
The chapter focuses on the principles of corporate printing in Bata's Zlín and further developments in the field of local printed media until 2000. It shows the gradual disintegration of the unified corporate image, the search for new communication strategies in the post-1948 era and the final privatisation of local media after 1990.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50802 - Media and socio-cultural communication
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Dějiny města Zlína 2: Moderní město
ISBN
9788087766279
Počet stran výsledku
36
Strana od-do
422-457
Počet stran knihy
507
Název nakladatele
Statutární město Zlín
Místo vydání
Zlín
Kód UT WoS kapitoly
—