PERSUASIVENESS IN CORPORATE COMMUNICATIONS IN THE EXAMPLES OF MARKETING COMMUNICATIONS
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F12%3A%230001940" target="_blank" >RIV/47813059:19520/12:#0001940 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
PERSUASIVENESS IN CORPORATE COMMUNICATIONS IN THE EXAMPLES OF MARKETING COMMUNICATIONS
Popis výsledku v původním jazyce
In the first part, the article deals with communication and its related application to corporate communication. It concentrates on techniques of persuasion in the media communication. Subsequently, attention is paid to the terminology. Consequently, there are vivid and tangible examples of persuasion in corporate communication based on the material gathered in German speaking printed media, along with listed examples, where specific features of persuasion are manifested from the point of view of lexicology and modality. In the second part,
Název v anglickém jazyce
PERSUASIVENESS IN CORPORATE COMMUNICATIONS IN THE EXAMPLES OF MARKETING COMMUNICATIONS
Popis výsledku anglicky
In the first part, the article deals with communication and its related application to corporate communication. It concentrates on techniques of persuasion in the media communication. Subsequently, attention is paid to the terminology. Consequently, there are vivid and tangible examples of persuasion in corporate communication based on the material gathered in German speaking printed media, along with listed examples, where specific features of persuasion are manifested from the point of view of lexicology and modality. In the second part,
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
7th International Symposium Business Administration
ISBN
978-605-4222-18-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
48-54
Název nakladatele
Onsekiz Mart Univerzity, Canakkale, Turkey
Místo vydání
Canakkale, Turecko
Místo konání akce
Canakkale, Turecko
Datum konání akce
1. 1. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—