Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

PERSUASIVENESS IN CORPORATE COMMUNICATIONS IN THE EXAMPLES OF MARKETING COMMUNICATIONS

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F47813059%3A19520%2F12%3A%230001940" target="_blank" >RIV/47813059:19520/12:#0001940 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    PERSUASIVENESS IN CORPORATE COMMUNICATIONS IN THE EXAMPLES OF MARKETING COMMUNICATIONS

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In the first part, the article deals with communication and its related application to corporate communication. It concentrates on techniques of persuasion in the media communication. Subsequently, attention is paid to the terminology. Consequently, there are vivid and tangible examples of persuasion in corporate communication based on the material gathered in German speaking printed media, along with listed examples, where specific features of persuasion are manifested from the point of view of lexicology and modality. In the second part,

  • Název v anglickém jazyce

    PERSUASIVENESS IN CORPORATE COMMUNICATIONS IN THE EXAMPLES OF MARKETING COMMUNICATIONS

  • Popis výsledku anglicky

    In the first part, the article deals with communication and its related application to corporate communication. It concentrates on techniques of persuasion in the media communication. Subsequently, attention is paid to the terminology. Consequently, there are vivid and tangible examples of persuasion in corporate communication based on the material gathered in German speaking printed media, along with listed examples, where specific features of persuasion are manifested from the point of view of lexicology and modality. In the second part,

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    7th International Symposium Business Administration

  • ISBN

    978-605-4222-18-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    48-54

  • Název nakladatele

    Onsekiz Mart Univerzity, Canakkale, Turkey

  • Místo vydání

    Canakkale, Turecko

  • Místo konání akce

    Canakkale, Turecko

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku