Smíšený mód : testování srovnatelnosti odpovědí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F21%3A00119992" target="_blank" >RIV/00216224:14230/21:00119992 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Smíšený mód : testování srovnatelnosti odpovědí
Popis výsledku v původním jazyce
Smíšený mód sběru dat je stále populárnější výzkumnou metodou v marketingovém a sociologickém výzkumu, která ale může trpět nízkou srovnatelností dat napříč módy sběru. Tento text ukazuje, že tomu tak není u většiny dotazovaných položek. Přesto by každá analýza dat založená na dotazování v různých módech, která jsou stále běžnější, měla zahrnovat základní kontrolu rozdílů mezi módy sběru.
Název v anglickém jazyce
Mixed-Mode Design : data invariance
Popis výsledku anglicky
Mixed mode survey is an increasingly popular research method in marketing and sociological research, which could suffer from low comparability of data across modes. This text argues that it is not the case for most of the items. Still, each analysis of mixed-mode survey data, which get more common, should include a basic examination of mode differences.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50401 - Sociology
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TL02000152" target="_blank" >TL02000152: Vývoj multimode sběru dat a zavádění tohoto typu dotazování v oblasti populačního, sociologického a marketingového výzkumu</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů