Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Trvalá udržitelnost Deblínska: Vzdělávací projekt

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14310%2F09%3A00058838" target="_blank" >RIV/00216224:14310/09:00058838 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Trvalá udržitelnost Deblínska: Vzdělávací projekt

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vzdělávací projekt Geografického ústavu PřF MU v Brně zaměřený na trvalou udržitelnost krajiny Deblínska na Tišnovsku spojil univerzitu, základní školu, veřejnou správu a dospělou veřejnost v praktické poloze posílení environmentálního vědomí i praktických kroků ve zlepšení kvality životního prostředí ? významné krajinné prvky, oběh vody. Prokázal tak možnosti zlepšení trvalé udržitelnosti krajiny i v případě, kdy chybí Místní agenda 21.

  • Název v anglickém jazyce

    The Deblín-area Sustainability: Educational project

  • Popis výsledku anglicky

    The topic of this contribution was an educational project in a study programme of the Department of Geography, Faculty of Science, Masaryk University in the city of Brno, the school year 2008/09. Teaching/learning the sustainability was based on joint deduction, induction and abduction in study groups, emphasizing fieldwork in the Deblín-town area, west of Brno. It was based on cooperation of the university, Deblin basic school and Deblín-town community which included, among others, two public evening sessions. The municipal authorities of Tišnov-town, their Department of environment and the public administration of Deblín-microregion also assisted in the project. The main stakeholders/actors for the Millenium Ecosystem Assessment were included for their important role in cultural landscape ecosystems sustainability. A strong social accent on children, youth, experts, public administration and adult public participation carried out community requirements.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Envigogika

  • ISSN

    1802-3061

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2009

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus