Trvalá udržitelnost Deblínska: Vzdělávací projekt
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14310%2F09%3A00058838" target="_blank" >RIV/00216224:14310/09:00058838 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Trvalá udržitelnost Deblínska: Vzdělávací projekt
Popis výsledku v původním jazyce
Vzdělávací projekt Geografického ústavu PřF MU v Brně zaměřený na trvalou udržitelnost krajiny Deblínska na Tišnovsku spojil univerzitu, základní školu, veřejnou správu a dospělou veřejnost v praktické poloze posílení environmentálního vědomí i praktických kroků ve zlepšení kvality životního prostředí ? významné krajinné prvky, oběh vody. Prokázal tak možnosti zlepšení trvalé udržitelnosti krajiny i v případě, kdy chybí Místní agenda 21.
Název v anglickém jazyce
The Deblín-area Sustainability: Educational project
Popis výsledku anglicky
The topic of this contribution was an educational project in a study programme of the Department of Geography, Faculty of Science, Masaryk University in the city of Brno, the school year 2008/09. Teaching/learning the sustainability was based on joint deduction, induction and abduction in study groups, emphasizing fieldwork in the Deblín-town area, west of Brno. It was based on cooperation of the university, Deblin basic school and Deblín-town community which included, among others, two public evening sessions. The municipal authorities of Tišnov-town, their Department of environment and the public administration of Deblín-microregion also assisted in the project. The main stakeholders/actors for the Millenium Ecosystem Assessment were included for their important role in cultural landscape ecosystems sustainability. A strong social accent on children, youth, experts, public administration and adult public participation carried out community requirements.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Envigogika
ISSN
1802-3061
e-ISSN
—
Svazek periodika
2009
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—