Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Role of city marketing in the development of European medium-sized cities

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14310%2F12%3A00059996" target="_blank" >RIV/00216224:14310/12:00059996 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Rolle des Stadtmarketing in der Entwicklung der europäischen Mittelstädte

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Der Aufbau der Stadtmarke ist unteilbarer Bestandteil ihrer strategischen Entwicklung und Erhöhung der Marktfähigkeit, sowohl im lokalen, als auch im globalen Ausmaß. Der Aufbau der Stadtmarke ist unteilbarer Bestandteil ihrer strategischen Entwicklung und Erhöhung der Marktfähigkeit, sowohl im lokalen, als auch im globalen Ausmaß.Klare Definition der Identität hilft ein vereinigtes Kommunikationskonzept der Stadt darzustellen.

  • Název v anglickém jazyce

    Role of city marketing in the development of European medium-sized cities

  • Popis výsledku anglicky

    The structure of the city is inseparable part of their strategic brand development and increase the marketability of both the local as well as on a global scale. The structure of the city is inseparable part of their strategic brand development and increase the marketability of both the local and the global Dimension.Klare definition of identity helps a unified communications concept of the present city.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů