Aplikace projektového a komunitního přístupu prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost - case study vlivu strukturálních fondů na rozvoj lokality Deblínska
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14310%2F13%3A00068933" target="_blank" >RIV/00216224:14310/13:00068933 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Aplikace projektového a komunitního přístupu prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost - case study vlivu strukturálních fondů na rozvoj lokality Deblínska
Popis výsledku v původním jazyce
Předkládaný projekt popisuje interdisciplinární geografické vzdělávání realizované v rámci výuky na Geografickém ústavu Přírodovědecké fakulty Masarykovy univerzity v Brně s podporou dalších akademických institucí.Výuka trvalé udržitelnosti byla založenana taxonomii Krathwohla zdůrazňujícího metody jako společná dedukce, indukce a abdukce v týmové práci s podporou terénní výuky v lokalitě Deblína. Aktivity byly založeny také na spolupráci s dalšími univerzitními pracovišti, Základní školou Deblín a Městským úřadem Tišnov. Zapojeni byli také významní aktéři a stakeholdeři důležití pro pochopení širších vztahů v rámci konceptu Millennium Ecosystem Assessment. S využitím pokročilých GIS technologií coby součásti rámce geografického vzdělávání podpořenéhoveřejnými financemi vznikly nové vědomosti aplikovatelné do praxe při udržitelném rozvoji lokality.
Název v anglickém jazyce
Application of project oriented and community participation through Operational program Education for Competitiveness - influence of Deblín area through structural funds
Popis výsledku anglicky
This educational project describes interdisciplinary geographical activities in a study program undertaken by the Department of Geography, Faculty of Science, Masaryk University, in the Moravian city of Brno with larger support of external institutions.The sustainability teaching/learning was based on the educational taxonomy of Krathwohl emphasizing such methods as joint deduction, induction and abduction in study groups, and emphasizing fieldwork in the Deblin-town area, near the city of Brno. It wasalso based on the cooperation of the university, the Debiln primary school and the Deblin town community. The project also involved the municipal authorities of Tišnov, their Department of Environment and the public administration of the Deblin microregion. We have included the main stakeholders/actors for the Millennium Ecosystem Assessment for their important role in cultural landscape ecosystems sustainability.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
DE - Zemský magnetismus, geodesie, geografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Tourism, Hospitality and Commerce
ISSN
1804-3836
e-ISSN
—
Svazek periodika
IV
Číslo periodika v rámci svazku
1/2013
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
62-68
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—