Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hlavní komponenty spokojenosti návštěvníků s kvalitou destinace cestovního ruchu -- příklad Pálava a Lednicko-valtický areál

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14310%2F13%3A00069800" target="_blank" >RIV/00216224:14310/13:00069800 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/62156489:43110/13:00205760

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hlavní komponenty spokojenosti návštěvníků s kvalitou destinace cestovního ruchu -- příklad Pálava a Lednicko-valtický areál

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá hodnocením kvality destinace cestovního ruchu prostřednictvím zkoumání vlivu jednotlivých faktorů kvality destinace na celkovou spokojenost návštěvníků při pobytu v destinaci. Příspěvek si klade za cíl jednak navrhnout metodický postup pro identifikaci faktorů, které nejvíce ovlivňují celkovou spokojenost zákazníků ve zvolené destinaci, dále pak kvantifikovat tyto faktory v konkrétní destinaci a na základě komparace s výsledky expertního šetření provést celkové zhodnocení kvality destinace.

  • Název v anglickém jazyce

    The principal components of visitor satisfaction related to the quality of the tourist destination - Pálava and Lednice-Valtice area case study

  • Popis výsledku anglicky

    The article is focused on the assessment of the quality of tourist destination studied through the principal components of the overall satisfaction with the destination expressed by visitors. The paper aims not only to propose the methodology to identifythe factors that mostly influence the overall visitor satisfaction with the destination, but also suggests the way to quantify these factors. The overell assessment of the tourist destination quality is described on the basis of comparison with the results of expert survey.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    DE - Zemský magnetismus, geodesie, geografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Czech Hospitality and Tourism Papers ? Hotelnictví, lázeňství, turismus

  • ISSN

    1801-1535

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    IX

  • Číslo periodika v rámci svazku

    19

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    32-46

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus