Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Platforma pro pesonalizaci standardizovaných výukových materiálů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14330%2F06%3A00015307" target="_blank" >RIV/00216224:14330/06:00015307 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Platforma pro pesonalizaci standardizovaných výukových materiálů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento příspěvek je věnován problematice uplatnění personalizačních technik ve světě standardizovaných výukových objektů zpřístupňovaných prostřednictvím nejrůznějších systémů pro řízení výuky (LMS). V první části jsou analyzovány vhodné datové formáty pro přípravu a distribuci snadno přenositelných výukových materiálů. Dále je čtenář ve stručnosti uveden do oblasti adaptivních hypermediálních systémů. Ve třetí části je představeno zamýšlené technické řešení problému - platforma, nad kterou budou adaptivní a personalizační techniky postupně implementovány a testovány. Na závěr jsou diskutovány další možnosti využití této platformy.

  • Název v anglickém jazyce

    Platform for personalization of standardized learning objects

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with the problem of using personalization techniques in the world of standardized learning objects accessed via various learning management systems (LMSs). In the first part we discuss advisable data formats for preparation and distribution of portable learning materials. Then we briefly introduce reader to the area of adaptive hypermedia systems. The third part is devoted to the technical solution of the problem - we describe a platform that will allow us to gradually implement and test adaptive and personalization techniques. At the end, possible future extensions of the platform are discussed.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1ET208050401" target="_blank" >1ET208050401: E-learning v kontextu sémantického webu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    SCO 2006

  • ISBN

    80-210-3923-X

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    33-38

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 2. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku