Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reachability in Stochastic Timed Games

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14330%2F09%3A00029567" target="_blank" >RIV/00216224:14330/09:00029567 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216224:14330/09:00065859

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Reachability in Stochastic Timed Games

  • Popis výsledku v původním jazyce

    We define stochastic timed games, which extend two-player timed games with probabilities (following a recent approach by Baier et al), and which extend in a natural way continuous-time Markov decision processes. We focus on the reachability problem for these games, and ask whether one of the players has a strategy to ensure that the probability of reaching a fixed set of states is equal to (or below, resp. above) a certain number r, whatever the second player does. We show that the problem is undecidable in general, but that it becomes decidable if we restrict to single-clock 1 1/2-player games and ask whether the player can ensure that the probability of reaching the set is =1 (or &gt;0, =0).

  • Název v anglickém jazyce

    Reachability in Stochastic Timed Games

  • Popis výsledku anglicky

    We define stochastic timed games, which extend two-player timed games with probabilities (following a recent approach by Baier et al), and which extend in a natural way continuous-time Markov decision processes. We focus on the reachability problem for these games, and ask whether one of the players has a strategy to ensure that the probability of reaching a fixed set of states is equal to (or below, resp. above) a certain number r, whatever the second player does. We show that the problem is undecidable in general, but that it becomes decidable if we restrict to single-clock 1 1/2-player games and ask whether the player can ensure that the probability of reaching the set is =1 (or &gt;0, =0).

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Automata, Languages and Programming, 36th Internatilonal Colloquium, ICALP 2009, Rhodes, greece, July 5-12, 2009,Proceedings, Part II

  • ISBN

    978-3-642-02929-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

    Berlin, Heidelberg, New York

  • Místo konání akce

    Rhodes - Greece

  • Datum konání akce

    5. 7. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000270927200009