Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Efficient Computation of Morphological Greyscale Reconstruction

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14330%2F11%3A00052132" target="_blank" >RIV/00216224:14330/11:00052132 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Efficient Computation of Morphological Greyscale Reconstruction

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Morphological reconstruction is an important image operator from mathematical morphology. It is very often used for filtering, segmentation, and feature extraction. However, its computation can be very time-consuming for some input data. In this paper wereview several efficient algorithms to compute the reconstruction, and compare their performance on real 3D images of large sizes. Furthermore, we propose a GPU implementation which performs up to 15 times faster than the CPU methods. To our best knowledge, this is the first GPU implementation of the morphological reconstruction, described in literature.

  • Název v anglickém jazyce

    Efficient Computation of Morphological Greyscale Reconstruction

  • Popis výsledku anglicky

    Morphological reconstruction is an important image operator from mathematical morphology. It is very often used for filtering, segmentation, and feature extraction. However, its computation can be very time-consuming for some input data. In this paper wereview several efficient algorithms to compute the reconstruction, and compare their performance on real 3D images of large sizes. Furthermore, we propose a GPU implementation which performs up to 15 times faster than the CPU methods. To our best knowledge, this is the first GPU implementation of the morphological reconstruction, described in literature.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sixth Doctoral Workshop on Mathematical and Engineering Methods in Computer Science (Selected Papers)

  • ISBN

    978-3-939897-22-4

  • ISSN

    2190-6807

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    54-61

  • Název nakladatele

    Schloss Dagstuhl Publishing

  • Místo vydání

    Saarbrücken, Warden

  • Místo konání akce

    Mikulov

  • Datum konání akce

    22. 10. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku