Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Automatic Detection of Concepts from Problem Solving Times

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14330%2F13%3A00070141" target="_blank" >RIV/00216224:14330/13:00070141 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-39112-5_67" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-39112-5_67</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-642-39112-5_67" target="_blank" >10.1007/978-3-642-39112-5_67</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Automatic Detection of Concepts from Problem Solving Times

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Intelligent tutoring systems need to know a mapping between particular problems and general domain concepts. Such mapping can be constructed manually by an expert, but that is time consuming and error prone. Our aim is to detect concepts automatically from problem solving times. We propose and evaluate two approaches: a model of problem solving times with multidimensional skill and an application of spectral clustering. The results show that it is feasible to construct a problem-concept mapping from solely the problem solving times and that the results of the analysis can bring an interesting insight.

  • Název v anglickém jazyce

    Automatic Detection of Concepts from Problem Solving Times

  • Popis výsledku anglicky

    Intelligent tutoring systems need to know a mapping between particular problems and general domain concepts. Such mapping can be constructed manually by an expert, but that is time consuming and error prone. Our aim is to detect concepts automatically from problem solving times. We propose and evaluate two approaches: a model of problem solving times with multidimensional skill and an application of spectral clustering. The results show that it is feasible to construct a problem-concept mapping from solely the problem solving times and that the results of the analysis can bring an interesting insight.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LG13010" target="_blank" >LG13010: Zastoupení ČR v European Research Consortium for Informatics and Mathematics</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Artificial Intelligence in Education

  • ISBN

    9783642391118

  • ISSN

    0302-9743

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    595-598

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

    USA

  • Místo konání akce

    Memphis, TN, USA

  • Datum konání akce

    1. 1. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku