Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Modeling Students' Memory for Application in Adaptive Educational Systems

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14330%2F15%3A00087183" target="_blank" >RIV/00216224:14330/15:00087183 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Modeling Students' Memory for Application in Adaptive Educational Systems

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Human memory has been thoroughly studied and modeled in psychology, but mainly in laboratory setting under simplified conditions. For application in practical adaptive educational systems we need simple and robust models which can cope with aspects likevaried prior knowledge or multiple-choice questions. We discuss and evaluate several models of this type. We show that using the extensive data sets collected by online educational systems it is possible to build well calibrated models and get interesting insight, which can be used for improvement of adaptive educational systems.

  • Název v anglickém jazyce

    Modeling Students' Memory for Application in Adaptive Educational Systems

  • Popis výsledku anglicky

    Human memory has been thoroughly studied and modeled in psychology, but mainly in laboratory setting under simplified conditions. For application in practical adaptive educational systems we need simple and robust models which can cope with aspects likevaried prior knowledge or multiple-choice questions. We discuss and evaluate several models of this type. We show that using the extensive data sets collected by online educational systems it is possible to build well calibrated models and get interesting insight, which can be used for improvement of adaptive educational systems.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 8th International Conference on Educational Data Mining

  • ISBN

    9788460694250

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    480-483

  • Název nakladatele

    International Educational Data Mining Society

  • Místo vydání

    Madrid

  • Místo konání akce

    Madrid

  • Datum konání akce

    1. 1. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku