Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

VALUE PROPOSITION - THE BASEMENT OF STUDY PROGRAM'S CURRICULA

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14330%2F15%3A00094198" target="_blank" >RIV/00216224:14330/15:00094198 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    VALUE PROPOSITION - THE BASEMENT OF STUDY PROGRAM'S CURRICULA

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In the very close past many of multi and transdicplinary study programs were created. A lot of them are surprisingly successful, a lot of them very hardly looking for their students. Although combination of more than one discipline in the study program became more and more common, it does not mean automatic success for its authors. The main problem is hidden in the value proposition - that must be understood not only for the students, but also for all stakeholders of study programs - teachers, academics, companies that employ the alumnus of this program etc. The consequences of value proposition of every study program are very complex problem, even if the program is combination of more than one discipline. The article will present the base methodology how to set up the value proposition for the multidisciplinary study program.

  • Název v anglickém jazyce

    VALUE PROPOSITION - THE BASEMENT OF STUDY PROGRAM'S CURRICULA

  • Popis výsledku anglicky

    In the very close past many of multi and transdicplinary study programs were created. A lot of them are surprisingly successful, a lot of them very hardly looking for their students. Although combination of more than one discipline in the study program became more and more common, it does not mean automatic success for its authors. The main problem is hidden in the value proposition - that must be understood not only for the students, but also for all stakeholders of study programs - teachers, academics, companies that employ the alumnus of this program etc. The consequences of value proposition of every study program are very complex problem, even if the program is combination of more than one discipline. The article will present the base methodology how to set up the value proposition for the multidisciplinary study program.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ICERI2015: 8TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION

  • ISBN

    9788460826576

  • ISSN

    2340-1095

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    4202-4206

  • Název nakladatele

    IATED-INT ASSOC TECHNOLOGY EDUCATION A&amp; DEVELOPMENT

  • Místo vydání

    VALENICA

  • Místo konání akce

    Seville, SPAIN

  • Datum konání akce

    16. 11. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000377304004041