Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Teorie čísel v badatelsky orientované výuce matematiky na základní škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F14%3A43887421" target="_blank" >RIV/60076658:12410/14:43887421 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/60076658:12510/14:43887421

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Teorie čísel v badatelsky orientované výuce matematiky na základní škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V dnešní době dochází v Evropě ke znepokojivému poklesu zájmu o studium přírodovědných oborů. Navzdory tomu, že je sami žáci a studenti shledávají jako velmi perspektivní, jsou odrazováni jejich náročností. Mezi mnohé cíle vzdělávacích institucí proto patří i snaha o zvyšování motivace žáků. Jedním z trendů je zařazovat do výuky úlohy vyžadující různé stupně bádání a řešení problémů. Článek ukazuje vybraný problém z teorie čísel a způsob jeho využití v badatelsky orientované výuce matematiky na základníškole.

  • Název v anglickém jazyce

    Number Theory in the Inquiry Based Education of Mathematics at Elementary Schools

  • Popis výsledku anglicky

    There is an alarming lack of interest in studying natural sciences in Europe these days. Despite the fact, that the students themselves consider it to be very perspective, the difficulty of these disciplines discourage them. One of the aims of the educational institutions is to try to increase the motivation of students. There is a trend to include such kinds of problems that require various stages of inquiry. The article introduces a problem from the theory of numbers and shows its application in the inquiry based teaching at the elementary school.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    South Bohemia Mathematical Letters

  • ISSN

    2336-2081

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    22

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    1-6

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus