Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Evaluation of Continuous Collision Detection Accelerated with Tetrahedral Structures

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14330%2F16%3A00092344" target="_blank" >RIV/00216224:14330/16:00092344 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1145/2948628.2948639" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1145/2948628.2948639</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1145/2948628.2948639" target="_blank" >10.1145/2948628.2948639</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Evaluation of Continuous Collision Detection Accelerated with Tetrahedral Structures

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Continuous collision detection provides very good information about the interaction between objects. In this paper, we present a new method for computing the continuous collision detection between a static and a moving triangle mesh. We target our method on open triangle meshes, and focus on their small movements. To accelerate the computation, we divide the space inside and around the meshes into tetrahedra. The main idea of our method is to maintain the list of tetrahedra, in which the individual primitives of the meshes are located, to compute collisions only in these tetrahedra, and to update the list as the primitives move. We measure the performance of our algorithm and discuss its advantages and limitations. We also compare our algorithm with other solutions.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation of Continuous Collision Detection Accelerated with Tetrahedral Structures

  • Popis výsledku anglicky

    Continuous collision detection provides very good information about the interaction between objects. In this paper, we present a new method for computing the continuous collision detection between a static and a moving triangle mesh. We target our method on open triangle meshes, and focus on their small movements. To accelerate the computation, we divide the space inside and around the meshes into tetrahedra. The main idea of our method is to maintain the list of tetrahedra, in which the individual primitives of the meshes are located, to compute collisions only in these tetrahedra, and to update the list as the primitives move. We measure the performance of our algorithm and discuss its advantages and limitations. We also compare our algorithm with other solutions.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 32nd Spring Conference on Computer Graphics (SCCG '16)

  • ISBN

    9781450344364

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    17-23

  • Název nakladatele

    ACM

  • Místo vydání

    New York, NY, USA

  • Místo konání akce

    Smolenice, Slovakia

  • Datum konání akce

    1. 1. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku