Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Expected Reachability-Time Games

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14330%2F16%3A00094153" target="_blank" >RIV/00216224:14330/16:00094153 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.tcs.2016.04.021" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1016/j.tcs.2016.04.021</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.tcs.2016.04.021" target="_blank" >10.1016/j.tcs.2016.04.021</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Expected Reachability-Time Games

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Probabilistic timed automata are a suitable formalism to model systems with real-time, nondeterministic and probabilistic behaviour. We study two-player zero-sum games on such automata where the objective of the game is specified as the expected time to reach a target. The two players---called player Min and player Max---compete by proposing timed moves simultaneously and the move with a shorter delay is performed. The first player attempts to minimise the given objective while the second tries to maximise the objective. We observe that these games are not determined, and study decision problems related to computing the upper and lower values, showing that the problems are decidable and lie in the complexity class NEXPTIME intersection co-NEXPTIME.

  • Název v anglickém jazyce

    Expected Reachability-Time Games

  • Popis výsledku anglicky

    Probabilistic timed automata are a suitable formalism to model systems with real-time, nondeterministic and probabilistic behaviour. We study two-player zero-sum games on such automata where the objective of the game is specified as the expected time to reach a target. The two players---called player Min and player Max---compete by proposing timed moves simultaneously and the move with a shorter delay is performed. The first player attempts to minimise the given objective while the second tries to maximise the objective. We observe that these games are not determined, and study decision problems related to computing the upper and lower values, showing that the problems are decidable and lie in the complexity class NEXPTIME intersection co-NEXPTIME.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Theoretical Computer Science

  • ISSN

    0304-3975

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    631

  • Číslo periodika v rámci svazku

    June

  • Stát vydavatele periodika

    NL - Nizozemsko

  • Počet stran výsledku

    22

  • Strana od-do

    139-160

  • Kód UT WoS článku

    000377839900007

  • EID výsledku v databázi Scopus