Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

EEG-based BCI and video games: a progress report

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14330%2F18%3A00102087" target="_blank" >RIV/00216224:14330/18:00102087 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://link.springer.com/article/10.1007/s10055-017-0328-x" target="_blank" >https://link.springer.com/article/10.1007/s10055-017-0328-x</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/s10055-017-0328-x" target="_blank" >10.1007/s10055-017-0328-x</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    EEG-based BCI and video games: a progress report

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents a systematic review of electroencephalography (EEG)-based brain–computer interfaces (BCIs) used in the video games, a vibrant field of research that touches upon all relevant questions concerning the future directions of BCI. The paper examines the progress of BCI research with regard to games and shows that gaming applications offer numerous advantages by orienting BCI to concerns and expectations of a gaming application. Different BCI paradigms are investigated, and future directions are discussed.

  • Název v anglickém jazyce

    EEG-based BCI and video games: a progress report

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents a systematic review of electroencephalography (EEG)-based brain–computer interfaces (BCIs) used in the video games, a vibrant field of research that touches upon all relevant questions concerning the future directions of BCI. The paper examines the progress of BCI research with regard to games and shows that gaming applications offer numerous advantages by orienting BCI to concerns and expectations of a gaming application. Different BCI paradigms are investigated, and future directions are discussed.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Virtual Reality

  • ISSN

    1359-4338

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    22

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    119-135

  • Kód UT WoS článku

    000429826700004

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85031945093