Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

A Mobile Augmented Reality Interface for Teaching Folk Dances

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14330%2F19%3A00111381" target="_blank" >RIV/00216224:14330/19:00111381 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://dl.acm.org/citation.cfm?id=3364752&fbclid=IwAR1qjiuDGjht5ghvBVSCc6Ea-XLjXA0zcLOhHjCTFA9cu-DWjGgl8vuizXw" target="_blank" >https://dl.acm.org/citation.cfm?id=3364752&fbclid=IwAR1qjiuDGjht5ghvBVSCc6Ea-XLjXA0zcLOhHjCTFA9cu-DWjGgl8vuizXw</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1145/3359996.3364752" target="_blank" >10.1145/3359996.3364752</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    A Mobile Augmented Reality Interface for Teaching Folk Dances

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents a prototype mobile augmented reality interface for assisting the process of learning folk dances. As a case study, a folk dance was digitized based on recordings from professional dancers. To assess the effectiveness of the technology, it was comparatively evaluated with a large back-projection system in laboratory conditions. Sixteen participants took part in the study, and their movements were captured using motion capture system and then compared with the recordings from the professional dancers. Experimental results indicate that augmented reality has the potential to be used for learning folk dances.

  • Název v anglickém jazyce

    A Mobile Augmented Reality Interface for Teaching Folk Dances

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents a prototype mobile augmented reality interface for assisting the process of learning folk dances. As a case study, a folk dance was digitized based on recordings from professional dancers. To assess the effectiveness of the technology, it was comparatively evaluated with a large back-projection system in laboratory conditions. Sixteen participants took part in the study, and their movements were captured using motion capture system and then compared with the recordings from the professional dancers. Experimental results indicate that augmented reality has the potential to be used for learning folk dances.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20200 - Electrical engineering, Electronic engineering, Information engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceeding VRST '19 25th ACM Symposium on Virtual Reality Software and Technology Article No. 47

  • ISBN

    9781450370011

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    1-2

  • Název nakladatele

    ACM New York, NY, USA

  • Místo vydání

    New York, NY, USA

  • Místo konání akce

    Parramatta, NSW, Australia

  • Datum konání akce

    1. 1. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000527364800047