Inetervence cvičných učitelů v procesu vytváření pedagogických dovedností studentů učitelství primární školy.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F00%3A00003567" target="_blank" >RIV/00216224:14410/00:00003567 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Inetervence cvičných učitelů v procesu vytváření pedagogických dovedností studentů učitelství primární školy.
Popis výsledku v původním jazyce
Stať se zabývá problematikou spolupráce mezi studenty učitelství primární školy a jejich fakultními cvičnými učiteli v rámci souvislých pedagogických praxí na cvičné školy. Zachycuje podmínky efektivního profesionálního výcviku a analyzuje proces poskytování zpětné vazby studentovi učitelem, ale i možnosti jeho intervencí a způsobů hodnocení studentových profesionálních výkonů.
Název v anglickém jazyce
The interventions of the Training Teachers in the Development of the Students Educational Skills.
Popis výsledku anglicky
The article deals of cooperation teacher students with cooperative teachers.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F98%2F1375" target="_blank" >GA406/98/1375: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2000
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Minitorování a rozvoj pedagogických dovedností
ISBN
80-85931-87-7
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
Paido
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—