Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Edukativní význam hry a zážitku v postmoderní společnosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F02%3A00007094" target="_blank" >RIV/00216224:14410/02:00007094 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Edukativní význam hry a zážitku v postmoderní společnosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text tvoří ucelenou kapitolou v knize Studie z teorie a metodiky výchovy. Seznamuje čtenáře s významem hry a výchovy prožitkem ve společnosti, která bývá označována jako postmoderní. Text je určen budoucím učitelům a v závěru jsou uvedeny praktické ukázky her s metodickým rozborem.

  • Název v anglickém jazyce

    Educational Meaning of the Game and Experience in the Post-modern Society

  • Popis výsledku anglicky

    The study represents a chapter in the in the book called Study on Theory and Methodology of the Education. The readers are presented with the meaning of a game and educational experience in the society, which is often labelled as post-modern. The study aims mainly for the future teachers and there are the examples of the games accompanied by the methodology analysis in the book.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F99%2FP063" target="_blank" >GA406/99/P063: Vliv hry na rozvoj tvořivosti dětí</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Studie z teorie a metodiky výchovy

  • ISBN

    80-86633-00-4

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    92

  • Počet stran knihy

  • Název nakladatele

    Katedra peadgogiky PdF MU v Brně; MSD, spol. s.r.o.

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly