Edukativní význam hry a zážitku v postmoderní společnosti
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F02%3A00007094" target="_blank" >RIV/00216224:14410/02:00007094 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Edukativní význam hry a zážitku v postmoderní společnosti
Popis výsledku v původním jazyce
Text tvoří ucelenou kapitolou v knize Studie z teorie a metodiky výchovy. Seznamuje čtenáře s významem hry a výchovy prožitkem ve společnosti, která bývá označována jako postmoderní. Text je určen budoucím učitelům a v závěru jsou uvedeny praktické ukázky her s metodickým rozborem.
Název v anglickém jazyce
Educational Meaning of the Game and Experience in the Post-modern Society
Popis výsledku anglicky
The study represents a chapter in the in the book called Study on Theory and Methodology of the Education. The readers are presented with the meaning of a game and educational experience in the society, which is often labelled as post-modern. The study aims mainly for the future teachers and there are the examples of the games accompanied by the methodology analysis in the book.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F99%2FP063" target="_blank" >GA406/99/P063: Vliv hry na rozvoj tvořivosti dětí</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Studie z teorie a metodiky výchovy
ISBN
80-86633-00-4
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
92
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
Katedra peadgogiky PdF MU v Brně; MSD, spol. s.r.o.
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—