Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Edukativní význam hry v postmoderní společnosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F05%3A00012566" target="_blank" >RIV/00216224:14410/05:00012566 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Educational significance of a game in post-modern society

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The study represents a chapter in the in the book called Study on Theory and Methodology of the. The readers are presented with the meaning of a game and educational experience in the society, which is often labelled as post-modern. The study aims mainlyfor the future teachers and there are the examples of the games accompanied by the methodology analysis in the book.

  • Název v anglickém jazyce

    Educational significance of a game in post-modern society

  • Popis výsledku anglicky

    The study represents a chapter in the in the book called Study on Theory and Methodology of the. The readers are presented with the meaning of a game and educational experience in the society, which is often labelled as post-modern. The study aims mainlyfor the future teachers and there are the examples of the games accompanied by the methodology analysis in the book.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F99%2FP063" target="_blank" >GA406/99/P063: Vliv hry na rozvoj tvořivosti dětí</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    The new Educational Rewiew

  • ISSN

    1732-6729

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2

  • Číslo periodika v rámci svazku

    5

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    215-223

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus