Edukativní význam hry v postmoderní společnosti
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F05%3A00012566" target="_blank" >RIV/00216224:14410/05:00012566 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Educational significance of a game in post-modern society
Popis výsledku v původním jazyce
The study represents a chapter in the in the book called Study on Theory and Methodology of the. The readers are presented with the meaning of a game and educational experience in the society, which is often labelled as post-modern. The study aims mainlyfor the future teachers and there are the examples of the games accompanied by the methodology analysis in the book.
Název v anglickém jazyce
Educational significance of a game in post-modern society
Popis výsledku anglicky
The study represents a chapter in the in the book called Study on Theory and Methodology of the. The readers are presented with the meaning of a game and educational experience in the society, which is often labelled as post-modern. The study aims mainlyfor the future teachers and there are the examples of the games accompanied by the methodology analysis in the book.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F99%2FP063" target="_blank" >GA406/99/P063: Vliv hry na rozvoj tvořivosti dětí</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
The new Educational Rewiew
ISSN
1732-6729
e-ISSN
—
Svazek periodika
2
Číslo periodika v rámci svazku
5
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
215-223
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—