Edukativní význam hry v postmoderní společnosti
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F04%3A00011776" target="_blank" >RIV/00216224:14410/04:00011776 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Educational significance of game in post-modern society
Popis výsledku v původním jazyce
The study represents a chapter in the in the book called Study on Theory and Methodology of the. The readers are presented with the meaning of a game and educational experience in the society, which is often labelled as post-modern. The study aims mainlyfor the future teachers and there are the examples of the games accompanied by the methodology analysis in the book.
Název v anglickém jazyce
Educational significance of game in post-modern society
Popis výsledku anglicky
The study represents a chapter in the in the book called Study on Theory and Methodology of the. The readers are presented with the meaning of a game and educational experience in the society, which is often labelled as post-modern. The study aims mainlyfor the future teachers and there are the examples of the games accompanied by the methodology analysis in the book.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F99%2FP063" target="_blank" >GA406/99/P063: Vliv hry na rozvoj tvořivosti dětí</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Play nad Education
ISBN
83-7271-292-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
73
Název nakladatele
Wydawnictwo Naukowe AP
Místo vydání
Kraków
Místo konání akce
Kraków
Datum konání akce
16. 10. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—