Používání nepřímých strategií učení v učení cizím jazykům u gymnaziálních studentů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F03%3A00011332" target="_blank" >RIV/00216224:14410/03:00011332 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Používání nepřímých strategií učení v učení cizím jazykům u gymnaziálních studentů
Popis výsledku v původním jazyce
Výzkum používání nepřímých strategií učení v učení cizím jazykům u gymnaziálních studentů v Brně.
Název v anglickém jazyce
Use of indirect learning strategies in the proces of learning foreign languages by students at the upper secondary comprehensive schools
Popis výsledku anglicky
Research into use of indirect learning strategies in the proces of learning foreign languages by students at the upper secondary comprehensive schools in Brno in the Czech Republic.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F02%2F1247" target="_blank" >GA406/02/1247: Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Študentské fórum, VI. ročník (Zborník príspevkov zo stretnutia študentov doktorandského štúdia, konaného 16. a 17. decembra 2002)
ISBN
80-88868-84-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
25-29
Název nakladatele
PdF UK
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Modrá, Slovensko
Datum konání akce
1. 1. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—