Učí se žáci efektivně?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F03%3A00019882" target="_blank" >RIV/00216224:14410/03:00019882 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Učia sa žiaci efektívne?
Popis výsledku v původním jazyce
Článek je popularizačním zpracováním empirického výzkumu používání nepřímých (podpůrných) strategií učení cizímu jazyku (metakognitivní, afektivní a sociální strategie). Odpovídá na otázku, zda se čeští gymnazisté učí cizí jazyky efektivně či nikoli.
Název v anglickém jazyce
Do the pupils learn in an effective way?
Popis výsledku anglicky
How use the students of upper secondary comprehensive school indirect foreign language learning strategies? Do they learn in an effective way?
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F02%2F1247" target="_blank" >GA406/02/1247: Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Naša škola
ISSN
1335-2733
e-ISSN
—
Svazek periodika
7
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
1
Strana od-do
14-19
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—