Od pedagogických implicitních znalostí k pedagogické kondici
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F04%3A00012013" target="_blank" >RIV/00216224:14410/04:00012013 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/70883521:_____/04:63501904
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Od pedagogických implicitních znalostí k pedagogické kondici
Popis výsledku v původním jazyce
Studie popisuje cestu od pedagogických implicitních znalostí k pedagogické kondici.
Název v anglickém jazyce
Form pedagogical implicit knowledge to pedagogical condition
Popis výsledku anglicky
The stuedy describe the way form pedagogical implicit knowledge to pedagogical condition.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F02%2F1247" target="_blank" >GA406/02/1247: Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník prací Ústavu pedagogických a psychologických věd. Řada pedagogicko-psychologická P1
ISBN
80-7248-256-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
81-90
Název nakladatele
Slezská univerzita v Opavě
Místo vydání
Opava
Místo konání akce
Opava
Datum konání akce
1. 1. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—