Pedagogické implicitní znalosti - nový pedeutologický fenomén?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A_____%2F04%3A63501906" target="_blank" >RIV/70883521:_____/04:63501906 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Pedagogické implicitní znalosti - nový pedeutologický fenomén?
Popis výsledku v původním jazyce
Studie pojednává o novém pedagogickém fenoménu - pedagogických implicitních znalostech. Charakterizuje pedagogické implicitní znalosti. Podává přehled přístupů k výzkumu implicitních znalostí. Uvádí zkušenosti autorů z tohoto výzkumu.
Název v anglickém jazyce
Pedagogic implicit knowledge - a new pedagogic phenomenon?
Popis výsledku anglicky
Paper deals about a new pedagogic phenomenon - pedagogic implicit knowledge. It characterizes pedagogic implicit knowledge. Paper reports the survey of a approaches to research of implicit knowledge. It presents authors´experience from this research.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA406%2F02%2F1247" target="_blank" >GA406/02/1247: Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Novinky v pedagogické a školní psychologii
ISBN
80-239-1407-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
67-76
Název nakladatele
LINGUA
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
29. 8. 2003
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—