Inclusion and teaching
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F04%3A00030831" target="_blank" >RIV/00216224:14410/04:00030831 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
Inklusiven Unterricht gestalten
Popis výsledku v původním jazyce
In diesem Beitrag wollen wir Inklusion als pädagogischen Begriff behandeln, wobei er vor allem auf die didaktische Ebene fokusiert werden soll. In der Folge werden einige didaktische Konzepte (Offener, Kooperativer, Individualisierter und Handlungsorientierter Unterricht) im Bezug zur Arbiet in einer inklusiven Schule diskutiert.
Název v anglickém jazyce
Inclusion and teaching
Popis výsledku anglicky
The problem of inclusion is discussed from the perspective of educational science and pedagogy. The potential of selected pedagogical conceptions is adressed, e.g. open learning, cooperative learning, individualised learning, learning by doing.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Integrations- und Sonderpädagogik in Europa
ISBN
3-7815-1342-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
Klinhardt
Místo vydání
Bad Heilbrunn
Místo konání akce
Masarykova univerzita Brno
Datum konání akce
1. 1. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—