Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metodologický postup videostudie CPV: analýza realizovaného kurikula ve výuce fyziky na 2. stupni základní školy.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F05%3A00012648" target="_blank" >RIV/00216224:14410/05:00012648 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metodologický postup videostudie CPV: analýza realizovaného kurikula ve výuce fyziky na 2. stupni základní školy.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku je představen metodologický postup videostudie, kterou realizovalo Centrum pedagogického výzkumu PdF MU v Brně v rámci projektu GA ČR 406/05/0246 Obsahová dimenze kurikula základní školy. V průběhu školního roku 2004/05 bylo standardizovanýmpostupem pořízeno 62 vyučovacích hodiny fyziky k tématům skládání sil (7. ročník) a elektrický obvod (8. ročník) na druhém stupni brněnských základních škol. Získaná data se v současné době počítačově zpracovávají a vyhodnocují v řadě ukazatelů (čas výuky, verbální aktivity žáků a učitelů, časové zastoupení forem a fází výuky aj.).

  • Název v anglickém jazyce

    Mehdology of the Video Study CPV

  • Popis výsledku anglicky

    The paper introduces the methodological procedure of a videostudy that has been realised by the Educational Research Centre of the Faculty of Education, Masaryk University in Brno as a part of project GA ČR 406/05/0246 The Content Dimension of Basic School Curriculum. 62 Physics lessons on the topic of Composition of forces (7th grade) and Electric circuit (8th grade) were videotaped at lower secondary schools Brno in the academic year 2004/05. The obtained data are being computer processed and analysed, based on various indices (duration of teaching, verbal activity of the teacher and the students, temporal quantification of individual teaching forms and phases, etc.).

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F05%2F0246" target="_blank" >GA406/05/0246: Obsahová dimenze kurikula základní školy</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Pedagogický výzkum: reflexe společenských potřeb a očekávání? Sborník příspěvků z XIII. Konference ČAPV.

  • ISBN

    80-244-1079-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    102-106

  • Název nakladatele

    PdF UP

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Olomouc

  • Datum konání akce

    1. 1. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku