Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vzdělávací obsah výuky mateřského jazyka v malotřídní primární škole

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13430%2F20%3A43896358" target="_blank" >RIV/44555601:13430/20:43896358 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.unipo.sk/public/media/21334/2020-odjl-02.pdf" target="_blank" >https://www.unipo.sk/public/media/21334/2020-odjl-02.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vzdělávací obsah výuky mateřského jazyka v malotřídní primární škole

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá vzdělávacím obsahem výuky českého jazyka na základních školách, konkrétně na 1. stupni malotřídních základních škol. Zaměřuje se především na problematiku vymezení vzdělávacího obsahu rámce kurikula pro povinné vzdělávání. Dále text představuje vlastní pedagogickou zkušenost autora z výuky na malotřídní základní škole. Autor se zaměřuje na specifika výuky českého jazyka ve spojeném 4. a 5. ročníku a uvádí doporučení pro výuku na tomto typu škol.

  • Název v anglickém jazyce

    The educational content of mother tongue teaching in small size non-graded primary schools

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the educational content of teaching the Czech language at elementary schools, more specifically the first grade of small size non-graded primary schools. It mainly focuses on the issues related to defining the educational content of the Curriculum Framework for compulsory education. Further, the text presents the author?s own pedagogical experience from teaching at a small primary school. The author focuses on the specifications of Czech language teaching in the combined 4th and 5th year and gives recommendations for teaching at this type of school.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    O dieťati, jazyku, literatúre

  • ISSN

    1339-3200

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    VIII

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    110-115

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus