Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Posílení autonomního učení pomocí sebehodnocení prostřednictvím kritérií Evropského jazykového portfolia

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F05%3A00030996" target="_blank" >RIV/00216224:14410/05:00030996 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Posílení autonomního učení pomocí sebehodnocení prostřednictvím kritérií Evropského jazykového portfolia

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá tématem, jak posílit a podpořit autonomního učení pomocí sebehodnocení prostřednictvím kritérií Evropského jazykového portfolia. Tato kritéria jsou v českých podmínkách novým prvkem, stejně jako řízené sebehodnocení cizojazyčné kompetence. Pro budoucí učitele cizího jazyka se rozvoj schopnosti reflexe jeví jako jedna z důležitých komponent učitelské kompetence.

  • Název v anglickém jazyce

    Autonomous Learning by means of Self-Evaluation based on Criteria of the European Language Portfolio

  • Popis výsledku anglicky

    The contribution deals with how to strengthen and promote autonomous learning through self-evaluation by the criteria of the European Language Portfolio. These criteria are in terms of Czech new element, as well as self-controlled foreign language competence. For future teachers to develop foreign language skills appear to be a reflection of the important components of teacher competence.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Inovativní tendence v kurikulu studijního oboru "Učitelství německého jazyka pro základní školy".

  • ISBN

    80-210-3697-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta MU v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Katedra německého jazyka a literatury PdF MU v b

  • Datum konání akce

    1. 1. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku