Posílení autonomního učení pomocí sebehodnocení prostřednictvím kritérií Evropského jazykového portfolia
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F05%3A00030996" target="_blank" >RIV/00216224:14410/05:00030996 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Posílení autonomního učení pomocí sebehodnocení prostřednictvím kritérií Evropského jazykového portfolia
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá tématem, jak posílit a podpořit autonomního učení pomocí sebehodnocení prostřednictvím kritérií Evropského jazykového portfolia. Tato kritéria jsou v českých podmínkách novým prvkem, stejně jako řízené sebehodnocení cizojazyčné kompetence. Pro budoucí učitele cizího jazyka se rozvoj schopnosti reflexe jeví jako jedna z důležitých komponent učitelské kompetence.
Název v anglickém jazyce
Autonomous Learning by means of Self-Evaluation based on Criteria of the European Language Portfolio
Popis výsledku anglicky
The contribution deals with how to strengthen and promote autonomous learning through self-evaluation by the criteria of the European Language Portfolio. These criteria are in terms of Czech new element, as well as self-controlled foreign language competence. For future teachers to develop foreign language skills appear to be a reflection of the important components of teacher competence.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Inovativní tendence v kurikulu studijního oboru "Učitelství německého jazyka pro základní školy".
ISBN
80-210-3697-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
—
Název nakladatele
Pedagogická fakulta MU v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Katedra německého jazyka a literatury PdF MU v b
Datum konání akce
1. 1. 2004
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—