Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Lingvodidaktický pohled na problematiku výuky cizích jazyků u dětí s SPU a dyslexií

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F05%3A00031091" target="_blank" >RIV/00216224:14410/05:00031091 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Lingvodidaktický pohled na problematiku výuky cizích jazyků u dětí s SPU a dyslexií

  • Popis výsledku v původním jazyce

    říspěvek se zabývá problematikou výuky cizích jazyků u dětí s dyslexií, případně SPU. Reflektuje problematiku z perspektivy současného vývoje v lingvodidaktice a zaměřuje se na využitelnost moderních lingvodidaktických koncepcí ve výuce dětí se specifickými potřebami. Zmiňuje například význam učebních stylů a strategií, koncepci Gardnerových mnohočetných inteligencí, multisensorické přístupy, eklektický přístup, přístup zaměřený na žáka a alternativní metody výuky cizího jazyka jako je TPR nebo sugestopedie.

  • Název v anglickém jazyce

    Linguodidactic view of foreign language education in children with SLD

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is aimed at teaching foreign languages to children with dyslexia or other specific learning difficulties. It deals with the issues from the perspective of the recent development in EFL methodology. It discusses the importance of modern concepts, such as learning styles and strategies, Gardners Multiple Intelligences, multisensory approaches, eclectic approach, learner-centred approach and alternative methods in EFL such as TPR or Suggestopaedia.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Edukace žáků se specifickými vzdělávacími potřebami

  • ISBN

    80-86633-38-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    MSD

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku