AKTUÁLNÍ PROBLÉMY PEDAGOGIKY VE VÝZKUMECH STUDENTŮ DOKTORSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ IX.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F12%3A00064011" target="_blank" >RIV/00216224:14410/12:00064011 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
AKTUÁLNÍ PROBLÉMY PEDAGOGIKY VE VÝZKUMECH STUDENTŮ DOKTORSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ IX.
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek představuje problematiku praktické použitelnosti fenoménu studentský styl učení v každodenní pedagogické praxi. V návaznosti na jeden z hlavních cílů výzkumu sleduje vztah mezi preferovanými styly učení a studijními výsledky studentů anglickéhojazyka v terciární sféře vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
RELATION BETWEEN ENGLISH LANGUAGE LEARNERS' LEARING STYLES AND LEARNING OUTCOMES
Popis výsledku anglicky
This paper presents the issues of the practical usage of the phenomenon ?EFL learning styles? in everyday educational practice. In connection with one of the main research aims, it follows the relation between EFL learning styles of adults and their learning outcomes.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
AKTUÁLNÍ PROBLÉMY PEDAGOGIKY VE VÝZKUMECH STUDENTŮ DOKTORSKÝCH STUDIJNÍCH PROGRAMŮ IX.
ISBN
9788087533031
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
320-329
Název nakladatele
Societas Scientiarum Olomucensis II
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
1. 12. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—