Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vztah mezi styly učení studentů anglického jazyka a studijními výsledky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F11%3A00055759" target="_blank" >RIV/00216224:14410/11:00055759 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vztah mezi styly učení studentů anglického jazyka a studijními výsledky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek představuje postup řešení jednoho z hlavních cílů výzkumu v oblasti stylů učení studentů, posluchačů anglického jazyka v terciární sféře vzdělávání. Tento cíl sleduje vztah mezi styly učení a studijními výsledky a má přímou vazbu na hypotézu H2: Mezi preferovanými styly učení jsou u studentů s horšími a lepšími studijními výsledky statisticky významné rozdíly.

  • Název v anglickém jazyce

    Relation between English language learners' learning styles and learning outcomes

  • Popis výsledku anglicky

    This paper represents the procedure of research one of the main aims of which is related to the area of EFL learning styles of adults. The research aims to investigate the relationship between learners? learning styles and their results and has a directrelation to the hypothesis H2: There are statistically significant differences between preferred students? learning styles with better and worse learning outcomes.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Výzkum výuky cizích jazyků

  • ISBN

    978-80-210-5719-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    19

  • Strana od-do

    59-77

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    PdF MU

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku